Looking For Anything Specific?

דוריה למפל כאן 11 / בגלל העורך הלשוני: מגישת החדשות נכנסה לבידוד - סרוגים - מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי.

דוריה למפל כאן 11 / בגלל העורך הלשוני: מגישת החדשות נכנסה לבידוד - סרוגים - מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי.. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.

האלופה - וואלה! תרבות
האלופה - וואלה! תרבות from img.wcdn.co.il
למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. אני רוצה להודות למנהליי ולע. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום:

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11.

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. אני רוצה להודות למנהליי ולע.

מדד הייצוג אפריל: המצטיינים והבולטים לרעה | העין השביעית
מדד הייצוג אפריל: המצטיינים והבולטים לרעה | העין השביעית from cdn.the7eye.org.il
העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה.

היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה:

הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. סדר יום עם קרן נויבך. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.

רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ.

דוריה למפל פורשת מהגשת המהדורה המרכזית של כאן - סרוגים
דוריה למפל פורשת מהגשת המהדורה המרכזית של כאן - סרוגים from www.srugim.co.il
מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11.

דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר.

דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. מגישת חדשות הערב בכאן 11. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.

מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה דוריה למפל. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

Posting Komentar

0 Komentar